Uprava za saobraćaj raspisala je tender za izbor ponuđača koji će anlizirati gde na pojedinim raskrsnicama u Novom Sadu treba postaviti kamere za nadzor saobraćaja.
"Uprava za saobraćaj raspisala je tender za izbor ponuđača koji će anlizirati gde na pojedinim raskrsnicama u Novom Sadu treba postaviti kamere za nadzor saobraćaja."
Pa šta radi Uprava za saobraćaj? Što oni ne urade analizu?
Valjda je njihov posao samo raspisivanje tendera i trošenje para.
Jesul to one kamere od 30 dinara po glavi vlasnika stanova???Što išlo, preko *Informatike*zakonitoNE???
ŠTA ANALIZIRATE i TENDERIŠETE KAD VEĆ ZNATE iz gore nabrojanih ulica gde treba postaviti
OVOG PUTA KVALITETNE mislim SVRSISHODNE VIDEO KAMERE i NE PREKO INFORMATIKE
NEGO formirajte svoj centar,mislim supov!?
Uvođenjem novog elektronskog sistema za prekršaje gubi se mogućnost da neke prekršajne prijave nestanu ili se premeste "na kraj reda" da bi zastarile jednog dana.
Država će sigurno bolje zaraditi u narednim godinama.
Pitanje je samo koliko će sudije uraditi svoj deo posla.
Nestaće oni koji vrište ulicama, bacaju maltene dinamit koji zovu petardom, ili igraju igre noću u 01h na 5.1 sistemu, sa sve rikom i eksplozijama.
Nešto mi tu miriše na igru pokvarenih telefona, ima tu i republičkih i gradskih Uprava. Očigledno je "laka lova" u pitanju, pa bi trebalo "zasukati rukave" po već jasnoj situaciji. Po meni bi, bolje bilo da se reši pitanje "crvenog talasa", koji u saobraćaju u gradu nanosi štetu i utiče na zagađenje okoline. Pogledajte, kakva je to katastrofa na Bul. Evrope i na ulicama, koje ga seku, po pitanju semaforske signalizacije. Ako, ne znaju, gradski oci, kad posete bratski Pečuj, neka se raspitaju, kako su to oni napravili, pre više od dvadeset godina.
Nešto mi tu miriše na igru pokvarenih telefona, ima tu i republičkih i gradskih Uprava. Očigledno je "laka lova" u pitanju, pa bi trebalo "zasukati rukave" po već jasnoj situaciji. Po meni bi, bolje bilo da se reši pitanje "crvenog talasa", koji u saobraćaju u gradu nanosi štetu i utiče na zagađenje okoline. Pogledajte, kakva je to katastrofa na Bul. Evrope i na ulicama, koje ga seku, po pitanju semaforske signalizacije. Ako, ne znaju, gradski oci, kad posete bratski Pečuj, neka se raspitaju, kako su to oni napravili, pre više od dvadeset godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Analizira se na koje novosadske raskrsnice treba postaviti nadzorne kamere
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.01.2016.
•08:15 > 10:16
Komentari 11
Vlada Vasiljević
Mickey
Bora
Pa šta radi Uprava za saobraćaj? Što oni ne urade analizu?
Valjda je njihov posao samo raspisivanje tendera i trošenje para.
Branko
ŠTA ANALIZIRATE i TENDERIŠETE KAD VEĆ ZNATE iz gore nabrojanih ulica gde treba postaviti
OVOG PUTA KVALITETNE mislim SVRSISHODNE VIDEO KAMERE i NE PREKO INFORMATIKE
NEGO formirajte svoj centar,mislim supov!?
мире
bljuc
ili zar kamere vec nisu po tom principu i postavljane
sve mora bar duplo da se obrne
Ide to polako
Država će sigurno bolje zaraditi u narednim godinama.
Pitanje je samo koliko će sudije uraditi svoj deo posla.
Nestaće oni koji vrište ulicama, bacaju maltene dinamit koji zovu petardom, ili igraju igre noću u 01h na 5.1 sistemu, sa sve rikom i eksplozijama.
Observer
JAYY
Observer
goran NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H